|
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (24.05.2019)
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (24.05.2019)
The course opens the problems connected with the possibilities of the implementation of methods of active social learning in work with children and adults. It demonstrates methodological principles that can be used in personality social education (drama methods, value charts, psychosocial games). Students learn methods of creating a positive psychosocial climate in a group. Through a workshop, they strengthen the social competences. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (29.01.2021)
V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (30.10.2019)
HOPPE, S.; HOPPE, H.; KRABEL, J. Sociálně psychologické hry pro dospívající. Praha : Portál, 2001. 197 s. ISBN 80-7178-434-6. Hanuš,R.:Zážitková pedagogika a její pedagogicko-psychologické aspekty:Prožitek a tělesnost-mezinárodní konference, UK FTVS Praha 2002 Jirásek,I: Prožitek a možné světy:Olomouc.Univerzita Palackého 2001 Slavík,J: Umění zážitku, zážitek umění, 1.díl.: PF UK Praha2001 Slavík,J., Slavíková,V., Hazuková,H.: Výtvarné čarování (artefiletika),UK ped.f.,Praha 2003 Campbellová,J.:Techniky arteterapie. Holec,O. a kol.: Instruktorský slabikář PŠL, Másilka,D.: Zážitková pedagogika:DP. Olomouc.Univerzita Palackého FTK 2003 Valenta,J.: Metody a techniky dramatické výchovy, Strom, Praha 1997 |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (28.01.2021)
Návrh projektu pro skupinu. 2 opravné termíny. V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (24.05.2019)
Content definition: |