|
|
|
||
Last update: MARKOVAK/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2013)
|
|
||
Last update: MARKOVAK/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2013)
Students will acquire basic knowledge of the professional development and in-service teacher education. They will understand basic concepts and theoretical bases of teacher continuous professional development and the current state of CPD in the Czech Republic and in selected European countries and will address quality criteria which are expected from professional development programs.
|
|
||
Last update: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (04.02.2021)
Prezentace, literatura ke studiu, úkoly k vypracování a další informace budou k dispozici v Moodlu, přihlašovací údaje dostanou studenti před prvním setkáním. Požadavky na ukončení předmětu zůstávají stejné, mění se pouze forma výuky. |
|
||
Last update: MARKOVAK/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2013)
Eurydice (2006). Quality Assurance in Teacher Education in Europe. Brusel: Eurydice. Překlad: Zajišťování kvality vzdělávání učitelů v Evropě. (2007). Praha: ÚIV. |
|
||
Last update: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (05.02.2018)
Zpracování seminární práce na vybrané téma - analýza obsahově relevantního článku z odborného pedagogického časopisu, zadání bude upřesněno na první přednášce. Studující vloží práci do Moodle jako úkol Turnitin, po kontrole původnosti článku se studující zapíše na jeden ze 3 vypsaných termínů zkoušky. Zkouška je písemný vědomostní test, ve kterém studující prokáží znalost a porozumění základní terminologii a teoretickým východiskům profesního rozvoje učitelů a budou schopni analyzovat konkrétní nabídku vzdělávacího programu z hlediska kritérií kvality. Studující má na splnění podmínek zápočtu (zkoušky) celkem tři pokusy, z toho dva opravné
|
|
||
Last update: MARKOVAK/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2013)
teacher continuous professional development (CPD) - basic concepts, theoretical base |