|
|
|
||
The course deals with the theory of marketing communication with application to the field of education. The aim is to understand the basic methods of applying different types of marketing communication to gain a competitive position in the market. The course examines the nature and use of the various elements of the communication mix such as advertising, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing, events, as well as modern trends and tools used in the field of marketing communication in education. The content of the course is not only the characteristics of the individual elements of the communication mix, but also the broader context such as the legislative environment, the psychology of advertising and its impact on customers/clients in education, research and planning of marketing communication, selection and use of advertising and media agencies.
Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
Zápočet Seminární práce (odevdání v LMS Moodle), aktivní diksuze na výuce Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
Povinná literatura: KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. PAULOVčČÁKOVÁ, L. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vyd. I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. KOTLER, P. Marketing management. Praha, kterýkoliv vydavatel po roce 2014, kapitoly věnované marketingové komunikaci (aktuální vydání).
Doporučená literatura: BAINES, P., F. CHRIS a K. PAGE, 2011. Marketing. 2. vyd. Oxford University Press. ISBN 978-0-19-957961-7. DE PELSMACKER, P. a kolektiv. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6. JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376s. ISBN 978-80-251-4311-7. KŘÍŽEK, Z. a I. CRHA. Jak psát reklamní text. 4. vydání. Praha: Grada, 2012, 220 s. ISBN 978-80-247-4061-4. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Příbram: Professional Publishing, 2009. ISBN 978-80-86946-38-2. POSPÍŠIL J. Jak na reklamu. Praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Média, 2012, 144 s. ISBN 978-80-7402-115-2. VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. Doporučené časopisy vyučujícím a aktuální internetové zdroje. Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
1 Marketingová komunikace a její místo v marketingovém mixu 2 Integrovaná marketingová komunikace 3 Východiska marketingové komunikace 4 Tvorba rozpočtu, mediální plánování, hodnocení efektivnosti 5 Nástroje komunikačního mixu 6 Nové trendy v marketingové komunikaci Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|