|
|
|
||
Teaching process in PE, forms, methods, peculiarities and interdisciplinary interaction.
Last update: Pádivý Martin, Mgr. (28.10.2019)
|
|
||
Získání znalostí a dovedností z oboru zdravotní tělesné výchovy a jejich aplikace ve vyučovacím procesu na základních a středních školách. Seznámit se se ZTV v rámci mimoškolní aktivity pod vedením cvičitele tělovýchovné jednoty či jiné sportovní instituce. Last update: Jahodová Gabriela, PhDr., Ph.D. (25.10.2018)
|
|
||
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a v moodle v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, rozborem videí studentů, včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. V případě neumožnění prezenčního ověření dovedností studentů, proběhne vše pomocí videa. Last update: Kainová Lucie, Mgr. (05.10.2020)
|
|
||
Active participation with analysis of outputs. Last update: Pádivý Martin, Mgr. (28.10.2019)
|
|
||
Cacek, J., Korvas, P., (2009) Integrovaná výuka a tělesná výchova na základní škole. MU Brno. Kudláček, M., Ješina, O., Machová, I. /2007/. Aplikované pohybové aktivity pro osoby s tělesným postižením. Olomouc UP Kudláček, M., & Ješina, O. (2008). Integrace žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy. Olomouc: Univerzita Palackého. Renotiérová,M., Ludíková,L. /2004/. Speciální pedagogika. Olomouc: UP Last update: Pádivý Martin, Mgr. (28.10.2019)
|
|
||
Výstup se žáky ZŠ - příprava, realizace vyučovací jednotky (příp. její části). Aktivní účast s analýzou výstupů. Ústní zkouška, při větším počtu přihlášených možno i testovou formou. Last update: Jahodová Gabriela, PhDr., Ph.D. (25.10.2018)
|
|
||
On the basis of theoretical knowledge to verify the ability of teaching PE with a focus on health objectives. Last update: Pádivý Martin, Mgr. (28.10.2019)
|