|
|
|
||
Last update: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (04.05.2018)
|
|
||
Last update: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (04.05.2018)
Learning outcomes of the course unit The aim of the course is to acquire basic erudition within controlled pedagogical practice of students at elementary schools under the supervision of the field didactics, including students' separate outcomes. |
|
||
Last update: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (04.05.2018)
VILÍMOVÁ, V. Didaktika tělesné výchovy. Brno: Paido, 2009. RYCHTECKÝ, A., FIALOVÁ, L. Didaktika školní tělesné výchovy. 3. dotisk. Praha: Karolinum, 2004. FIALOVÁ, L. Aktuální témata didaktiky. Školní tělesná výchova. Praha: Karolinum, 2010. DVOŘÁKOVÁ, H. Školáci v pohybu - tělesná výchova v praxi. Praha: Grada, 2012. Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Časopis Tělesná výchova a sport mládeže. BENDL, S., KUCHARSKA, A. (eds.) Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie. Praha: PedF UK, 2008. MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995. PASCH, M. et al. |
|
||
Last update: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (04.05.2018)
1. Introduction to the concept and organization of pedagogical practice. 2. Choosing a school. Practice enrollment. Administrative matters related to the provision of practice. 3. Pedagogical practice at school. 4. Evaluation of the practice. |
|
||
Last update: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (04.05.2018)
Pedagogical practice (hospitals, separate outcomes) to the extent of requirements, surrender of the portfolio. |