|
|
|
||
How can one learn the relationship to music? How can we help someone who has no relationship with music to find it, break the barrier of obstacles and even mistrust, and develop that relationship and live it? And what are strong examples of when music can dramatically change human life? Learning outcomes of the course unit The aim of the course is to familiarize with the organizational, promotional and economic components of concert life. Organizational, administrative, legal, financial and ethical principles of musical life and operating music practice. Part of the course is familiarization with music agency, publishing practice, the basics of copyright and economics.
Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||||||||||||||||||
Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (10.09.2024)
|
|
||
90% účast na výuce návštěva alespoň dvou edukačních akcí a vypracování písemné reflexe přečtení textu Vladimíra Helferta "Základy hudební výchovy na nehudebních školách"- nad Helfertovým textem a písemnými reflexemi edu-akcí pak ve zkouškovém období proběhne, s každým individuálně, klasifikovaný zápočet Last update: Stříteská Leona, PhDr., Ph.D. (11.09.2024)
|
|
||
Drábek, V.: ABC výchovných koncertů, 1988. ŠTILEC, J. Úvod do hudebního managementu. AMU : Praha, 2011. HAGOORT, G. Umělecký management v podnikatelském stylu. KANT 2010, s. 301, ISBN 9788074370083. Autorský zákon. Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Myšlenka edukačních programů v České filharmonii. - Jak mohou vypadat komentované koncerty?- Jak (nejen ve výuce) pracovat s hudbou a tichem? Význam komunitní hudby Last update: Stříteská Leona, PhDr., Ph.D. (13.09.2024)
|
|
||
- Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Student - pronikne k základnímu poslání hudebních edukačních pořadů, pozná jejich variabilitu a diferenciaci zaměření na různé zájmové skupiny - seznámí se s organizační, propagační a ekonomickou složkou koncertního života - navštíví a analyzuje celoroční cyklus edukačních pořadů z pohledu koncepčního, metodického, organizačního; zformuluje pozitiva i negativa - vytvoří komplexní hudebně didaktický projekt, včetně právního, organizačního, administrativního, finančního zajištění Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (10.09.2024)
|