|
|
|
||
The aim of this subject is to familiarize students with the options of using ICT in the Russian language teaching, to provide them with the overview of electronic (especially online) sources that can be used in practice and to familiarize them with the issue of electronic and interactive coursebooks.
Last update: Konečný Jakub, PhDr., Ph.D. (20.05.2017)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi využití informačních a komunikačních technologií ve výuce ruského jazyka, poskytnout jim představu o elektronických (a zejména online) zdrojích, které lze v praxi využívat a také je seznámit s problematikou elektronických a interaktivních učebnic. Last update: Konečný Jakub, PhDr., Ph.D. (20.05.2017)
|
|
||
Vypracování a představení portfolia vlastních digitálních a interaktivních učebních materiálů dle instrukcí zadaných na prvním setkání. Termín odevzdání, počet materiálů, jejich forma a způsob zpracování vč. kritérií pro hodnocení budou zveřejněny po dohodě se studenty v elektronické podoře ke kurzu (MS Teams nebo Moodle) V případě znemožnění přímé výuky bude seminář realizován formou online setkání v kombinaci s plněním zadaných úkolů (viz výše). Last update: Konečný Jakub, PhDr., Ph.D. (08.08.2021)
|
|
||
Základní literatura AZIMOV, E. G. Informacionno-komunikacionnyje technologii v prepodavaniji russkogo jazyka kak inostrannogo. Moskva : Russkij jazyk. Kursy, 2012. ISBN 978-5-88337-283-3. RIES, L., KOLLÁROVÁ, E. (eds.) Svět cizích jazyků dnes: Inovační trendy v cizojazyčné výuce. Bratislava : DIDAKTIS, 2004. ISBN 80-89160-11-5. Články v časopisech Cizí jazyky, Russkij jazyk za rubežom Webové stránky a portály
Doporučená literatura KONSTANTINOVA, L, J. PRONINA a J. ZUBAREVA. Elektronnyj učebnik RKI: sovremennyj obrazovatel'nyj resurs novogo pokolenija. Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publishing, 2014. ISBN 978-3-659-66031-3. Elektronická podpora a materiály k vybraným učebním souborům pro výuku ruského jazyka Last update: Konečný Jakub, PhDr., Ph.D. (16.09.2018)
|
|
||
Last update: Konečný Jakub, PhDr., Ph.D. (20.05.2017)
|