|
|
|
||
The aim of the course is to develop students' didactic knowledge of the content. Emphasis will be placed on the development of knowledge-based noticing and interpretation of what is seen through the analysis of video recordings of mathematics lessons. Students will learn about the specifics of teaching mathematics in a foreign language through the Integration of Non-Language Subjects and a Foreign Language (CLIL).
Last update: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Studující aplikují a prohlubují své znalosti a dovednosti získané zejména v didakticko-matematických předmětech a při náslechové a souvislé praxi. Studující analyzují videozáznamy výuky matematiky a rozvíjejí svou schopnost všímat si důležitých didaktických jevů a provádět interpretace viděného založené na znalostech. Studující charakterizují specifika výuky matematiky v cizím jazyce prostřednictvím Integrace nejazykových předmětů a cizího jazyka (CLIL), posuzují a navrhují výukové přístupy a metody hodnocení vhodné na výuku typu CLIL. Studující pracují s autentickými texty při výuce CLIL.
Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
Celková časová zátěž studenta 90 h
Příprava na zápočet 14 h Last update: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Zápočet bude udělen za aktivní účast na výuce, vypracování seminárních prací podle pokynů vedoucích kurzu. Last update: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Literatura doporučená v kurzech didaktiky matematiky. Last update: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Diskuse o shlédnutých videozáznamech z hodin matematiky z hlediska pojmů z kurzů didaktiky matematiky. Last update: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Videokluby Studující - identifikují cíle hodiny matematiky (výukové situace) a reflektují jejich splnění CLIL Studující - charakterizují specifika výuky matematiky v cizím jazyce prostřednictvím integrace nejazykových předmětů a cizího jazyka (CLIL) Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|