|
|
|
||
The course builds on the previous themes oriented on didactic of the technical subjects, especially in the thematic units of educational technology. The course focuses on practical aspects of implementation contemporary development of educational technology, mainly constructivist theory of learning, constructive approaches to education and relevant teaching methods. In accordance with the prevailing didactic methodological orientation of the second cycle of study. the goal is to develop didactically and technically appropriate manner of the participants to transform the acquired knowledge and skills to real learning activities with constructive, respectively problem and project-based focus on the use of ICT, and thus improve the overall fitness of students in the direction of practical application of ICT in education.
Last update: Brdička Bořivoj, Ing., Ph.D. (28.12.2017)
|
|
||
Vzhledem k současné situaci bude výuka prozatím probíhat online prostřednictvím MS Teams. Studentky a studenti před samotnou výukou dostanou prostřednictvím SIS přístup k online výuce a informace o prostředí. V konkrétním kurzu je pak hned v prvním tématu umístěn odkaz na online setkání. Výuka bude probíhat v době stanovené v rozvrhu s obsahem a podmínkami zveřejněnými v SIS. Last update: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (21.02.2021)
|
|
||
Není-li uvedeno jinak, požaduje se práce původní, vytvořená samostatně na základě uvedené literatury a informačních zdrojů. Last update: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (01.02.2021)
|
|
||
BRDIČKA, B. Učení s počítačem. Praha : PřF UK, 1996. Last update: Brdička Bořivoj, Ing., Ph.D. (28.12.2017)
|
|
||
Prokázání příslušné úrovně vědomostí a dovedností z oblasti zaměření předmětu. Prokázání způsobilosti aplikovat příslušné vědomosti při řešení praktických problémů. Poskytnutí zpětné vazby, přínosů a rezerv k předmětu Last update: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (01.02.2021)
|
|
||
Last update: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (01.02.2021)
|