|
|
|
||
Last update: PaedDr. Dagmar Švermová (31.01.2022)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (22.01.2023)
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. (23.01.2024)
FENSTERMACHER, G.D., SOLTIS, J.F. Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-471-7. LOJOVÁ, G., VLČKOVÁ, K. Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-876-0. ŠVEC, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, 1998. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5. POL, M., LAZAROVÁ, B. Spolupráce učitelů – podmínka rozvoje školy : Řízení spolupráce, konkrétní formy a nástroje. Praha: Strom, 1999. ISBN 80-86106-07-1. CANGELOSI, J.S. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. ISBN 80-7178-014-6 HUNTEROVÁ, M. Účinné vyučování v kostce. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-220-3. KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. 1. vyd. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-022-7. STARÝ, K., CHVÁL, M., LAUFKOVÁ V. Hodnocení pro učení. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022. ISBN 978-80-7603-365-8. |
|
||
Last update: PaedDr. Dagmar Švermová (31.01.2022)
Studenti budou v prvním týdnu hospitovat u uvádějícího učitele, vykonávat asistentskou činnost (oprava sešitů, písemných prací, dozorů apod.). Seznámí se blíže s kolektivem tříd, kde budou v dalších třech týdnech vyučovat. Vdalších třech týdnech studenti absolvují samostatné výstupy a rozbory odučených hodin. Povedou si dokumentaci o hospitační a vyučovací činnosti (hospitační a rozborové listy jsou k dispozici v „manuálu“). Obsahem této pedagogické praxe je rovněž účast na školních a mimoškolních akcích (pedagogické rady, rodičovské schůzky, kulturní akce školy, exkurze), o kterých si studenti povedou záznam. |
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. (10.01.2024)
- účast na průběžných reflexích a následně na závěrečné reflexi - ohodnocení studenta garantem předmětu (hospitace s rozborem hodiny) - písemné ohodnocení uvádějícím vyučujícím (přístup studenta k povinnostem dle příslušných kritérií - viz Směrnice) - zpracování portfolia (osnova a pokyny jsou studentům k dispozici - viz studijní opora „manuál“), přílohou budou hospitační archy, rozborové listy a certifikát o proškolení - portfolio je nutné odevzdat elektronicky do MS Teams či v tištěné podobě do 10. 6. 2024 |