|
|
|
||
Předmět je zaměřen na aplikaci vědeckého experimentu pro edukační pokusy. Cílem je získávat schopnost tvořit vhodné řídící otázky bádání a předkládat žákům experimenty podněcující jejich badatelské schopnosti ve standardní struktuře: formulace hypotézy, návrh postupu jejího ověření, vyvození a formulace závěrů, případně úprava hypotézy. Experimenty pokrývají základní témata výuky chemie na základních a středních školách. Studenti předloží návrh projektu a prezentují jej včetně demonstrace pokusu. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (18.01.2024)
|
|
||
BENEŠ, P. Reálné modelové experimenty ve výuce chemie. Praha: UK PedF, 1999. ISBN 80-86039-81-1. PAPÁČEK, M. Badatelsky orientované přírodovědné vyučování - cesta pro biologické vzdělávání generací Y, Z a alfa? Scientia in Educatione [online]. 2011, vol. 1, no. 1, pp. 17. ISSN 1804-7106. STUCHLÍKOVÁ, I. O badatelsky orientovaném vyučování. In Proceedings of the Didaktiak biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování, České Budějovice, 2010, Jihočeská Univerzita, p. 129-135. RUSEK, M., P. BENEŠ a V. KÖHLEROVÁ. Modelový experiment jako možnost rozvoje školních chemických pokusů. Chemické listy, 2012, 106(2012), 521. ISSN 1213-7103. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (18.01.2024)
|
|
||
Studijní opory jsou umístěny zde: https://drive.google.com/drive/folders/1rO5NqEoYEGzj5eK8ZsOBRcodU5d_OZIc?usp=sharing Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (18.01.2024)
|