|
|
|
||
Po absolvování praxe na základní škole nastupují studenti na souvislou praxi na střední škole se všeobecným zaměřením, tj. gymnázium a SOŠ (obory M, H, L a L0). Zde absolvují náslechy zaměřené na různé aspekty edukačního systému, po nichž asistují provázejícímu učiteli v jeho výuce a následně se pouští do vlastní výuky 12 vyučovacích jednotek. Při tom jsou vedeni jednak provázejícím učitelem na dané škole, zároveň hospitováni některým z pracovníků katedry. Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Student:
Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Přímá výuka se skládá z:
Nepřímá výuka se skládá ze:
Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Podmínkou udělení zápočtu je:
Podmínky jsou podrobně popsány i v Teamsu kurzu. Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka: kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi. Euromedia Group. Janík, T., Slavík, J., Najvar, P., Janíková, M., & Rusek, M. (2019). 3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities In T. Janík, M. Dalehefte, & S. Zehetmeier (Eds.), Supporting Teachers: Improving Instruction. Examples of Research-based Teacher Education (pp. 55-76). Münster: Waxmann. Rusek, M., Slavík, J., & Najvar, P. (2016). Obsahová konstrukce a didaktické uplatnění přírodovědného edukačního experimentu ve výuce na příkladu chemie. Orbis scholae, 10(2), 71-91. Sherin, M. G. (2014). Developing a professional vision of classroom events In T. Wood, B. Scott Nelson, & J. E. Warfield (Eds.), Beyond classical pedagogy (pp. 89-108). New York: Routledge. Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Jsou součástí kurzu v MS Teams. Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|
|
||
Last update: Koperová Dominika, Mgr., Ph.D. (02.10.2024)
|