|
|
|
||
The course is oriented on interactive materials students can use in their own teaching practice. These are namely applets, mobile apps, materials for interactive boards and common software which can serve educational purposes.
Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Příprava portfólia interaktivních materiálů, příprava scénářů s využitím didaktického software a software původně neurčeného pro výuku. Minimálně 80% účast. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2018)
|
|
||
Bílek, M. (2010). Aktuální trendy ICT ve výuce chemie: minulost, současnost a perspektivy. Media4U, 7(X3), 38-41. Bílek, M., Rychtera, J., Myška, K., & Toboříková, P. (2010). Počítačem podporovaný reálná vers. simulovaný experiment v počáteční výuce chemie. In M. Bílek (Ed.), Aktuální trendy ICT ve výuce chemie: Sborník abstraktů 20. Mezinárodního semináře o výuce chemie, (pp. 39 - 40). Hradec Králové. Rusek, M., Stárková, D., Chytrý, V., & Bílek, M. (2017). Adoption of ICT Innovations by Secondary School Teachers and Pre-service Teachers within Education. Journal of Baltic Science Education, 16(4), 510-523. Stárková, D., & Rusek, M. (2016). Etické a bezpečnostní aspekty využívání ICT ve výuce chemie. Scientia in Educatione, 7(2), 100-110. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2018)
|
|
||
Historický vývoj využívání ICT ve výuce chemie Software využitelný při výuce chemie Software vytvářený pro výuku chemie Mobilní aplikace Interaktivní tabule Počítačové animace a simulace (applety) ICT podpora školního chemického experimentu (senzory) Virtuální a smíšená realita (exkurze) Last update: Bílek Martin, prof. PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|