|
|
|
||
Author´s systematic reflection of experiences from the artwork. Form and content as an understood constructive relationship. Transformation of thought into artistic reasoning. Thought concept as a priority of artwork. Discourse thinking as an issue for artwork. Ability to find alternative solutions. Variations of the theme and its didactic potential. Presentation of art-history context. Semantic connotations.
Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (14.02.2022)
|
|
||
studijní zátěž: semináře: 2 hodiny týdně výtvarná domácí tvorba ( práce na autorském deníku): 2 hodiny týdně seminární práce: 10 hodin Last update: Tsikoliya Lenka, MgA. (24.01.2024)
|
|
||
Zápočet: Prezentace deníků v průběhu semestru. Závěrečná společná prezentace výsledného díla inspirovaného záznamy z autorského deníku. Last update: Pfeiffer Jan, MgA., Ph.D. (05.02.2025)
|
|
||
ECO, U. Meze interpretace. Praha: Karolinum 2004 HARRIES K. Smysl moderního umění, Host, Brno 2010 ERNHARDOVÁ, E.: Moderní umění - 1905-1945. Paseka, Praha - Litomyšl 2000 časopisy: ART, Flashart, Kunstforum, Umělec GISPERT, C.: Svět umění. Umělci, směry, slohy. Knižní klub, Praha 2002 HLAVÁČEK, J.: Kompozice podle Rudolfa Arnheima. UK Praha - Ped F, 1997. PETŘÍČEK, M.: Myšlení obrazem, Herman a synové, Praha 2009 KUPKA, F.: Tvoření v umění výtvarném. Arbor Vitae, Praha 2001. RUHRBERG, SCHICKENBURGER, FRICKE, HONNEF: Umění 20. století. Slovart, Praha 2004. ŠEVČÍK, J.: České umění 1938-1989. Academia, Praha 2001. Monografie světových a českých malířů, deníky, zápisky (např. nakl. Arbor Vitae). Last update: Pfeiffer Jan, MgA., Ph.D. (17.01.2023)
|
|
||
Vedení autorského pracovního (procesového) deníku - záznamy denních situací. Seminář je založen na individuálních konzultacích a individuálních projektech. Výstupem bude zpracování uměleckého projektu, který vychází z volné tvorby – vlastních kreseb ve skicáku. Skici mohou být převedené do vybrané techniky dle vlastních preferencí. Last update: Tsikoliya Lenka, MgA. (24.01.2024)
|
|
||
transformation as prosce of self education,. Students will ceab working on their notebooks, they will recording ideas of daily live. In the and of semetr they will select and transform all record in to the one art work.
Last update: Pfeiffer Jan, MgA., Ph.D. (17.01.2023)
|
|
||
● Studující používá vizuální jazyk k vyjádření svých myšlenek. ● Studující charakterizuje výtvarné techniky, které si zvolil. ● Studující vytvoří a prezentuje výtvarný projekt. ● Studující vytvoří a prezentuje portfolio výtvarných prací, ve kterém charakterizuje a reflektuje svoji tvorbu. ● Studující použivá svou výtvarnou tvorbu v rámci didaktického plánování vyučovacích hodin. Last update: Tsikoliya Lenka, MgA. (05.02.2025)
|