|
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (23.01.2022)
Kontaktní výuka, v případě zhoršení epidemiologické situace distanční výuka prostřednictvím OneDrive MS 365. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (30.10.2019)
Booth, A., Ainscowe, M.(2011 ) Index for Inclusion: developing learning and participation in schools (Revised 2011), CSIE UK, ISBN 1 872001 45 9. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inclusive Education: Theory and Practice. Prague: Grada Publishing 2009 ISBN 978-80-247-3070-7. THE SALAMANCA STATEMENT AND FRAMEWORK FOR ACTION ON SPECIAL NEEDS EDUCATION. United Nations Ministry of Educational, Scientific and Education and Science Cultural Organization Spain, June 1994. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (23.01.2022)
Přednášky budou věnovány klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, výzkumné závěry v tuzemsku i v zahraničí, kompetence inkluzivního pedagoga 2. Kvalita inkluzivní praxe na školách, možnosti jejího hodnocení 3.Heterogenita žáků – výzva současné škole (výuka žáků rozdílných schopností a předpokladů, kultura a politika školy, komunitní škola, nástroje evaluace inkluzivní praxe školy), inkluzivní design výuky 4. Katalogy podpůrných opatření pro práci s žáky v inkluzivní školní praxi 5. Aktuální legislativní podpora inkluzivního vzdělávání v ČR |
|
||
Last update: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. (25.01.2023)
Credit test, minimum for completion - 70% correct answers, 2 correctional attempts. |