|
|
|
||
Students will learn the basic theoretical foundations of inclusion in education and evaluation of school inclusiveness. They will learn the basic methods and procedures of inclusive pedagogy.
Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (06.02.2022)
|
|
||
Výuka bude realizována prezenčně. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (23.01.2022)
|
|
||
Zpracování a prezentace seminárního úkolu dle zadání vyučujícího, možnost 1 opravy. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
FELCMANOVÁ, L. a kol. Metodika ke Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 126 s. ISBN 978-80-244-4672-1. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-3070-7. KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6527-7. Booth, A., Ainscowe, M.(2011 ) Index for Inclusion: developing learning and participation in schools (Revised 2011), CSIE UK, ISBN 1 872001 45 9. THE SALAMANCA STATEMENT AND FRAMEWORK FOR ACTION ON SPECIAL NEEDS EDUCATION. United Nations Ministry of Educational, Scientific and Education and Science Cultural Organization Spain, June 1994. ZILCHER, L. SVOBODA. Z. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2021)
|