|
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (21.09.2021)
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (21.09.2021)
CARELSE, S., DYKES, G. (2014). Integration of theory and practice in social work: Challenges and triumphs. Social Work/Maatskaplike Werk. 49. 10.15270/49-2-62. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/274243890_Integration_of_theory_and_practice_in_social_work_Challenges_and_triumphs CLAPTON, G., CREE, V. (2004). Integration of learning for practice: Literature review. In Learning for effective and ethical practice. Edinburgh: Scottish Institute for Excellence in Social Work Education. Retrieved from: http://www.socialwork.ed.ac.uk/__data/assets/word_doc/0005/239045/Final_Lit_Review.doc HUPKOVÁ, M, PETLÁK, E. (2004). Sebareflexia a kompetencie v práci učiteľa. Bratislava : Iris. MATOUŠEK, O., KOLÁČKOVÁ, J., KODYMOVÁ, P. (2010). Sociální práce v praxi. Praha: Portál. SLAVÍK, J., SIŇOR,S. (1993). Kompetence učitele v reflektování výuky. Pedagogika, 18(2). THOMPSON, N. (2000). Theory and practice in human services. Buckingham, UK: Open University. Retrieved from: https://s3.amazonaws.com/academia.edu.documents/31968048/0335204252.pdf?response-content-disposition=inline%3B%20filename%3DTheory_and_practice_in_human_services_Th.pdf&X-Amz-Algorithm=AWS4-HMAC-SHA256&X-Amz-Credential=AKIAIWOWYYGZ2Y53UL3A%2F20191002%2Fus-east-1%2Fs3%2Faws4_request&X-Amz-Date=20191002T090417Z&X-Amz-Expires=3600&X-Amz-SignedHeaders=host&X-Amz-Signature=b64e9599aeeb4b1aec692d3331fdc42103b62970c28fac956d1bcd458ab1138c VALENTA, J. (2004). Manuál k tréninku řeči lidského těla : didaktika neverbální komunikace. 1. Kladno : ASIS. WRENN, J., WRENN, B. (2009). Enhancing Learning by Integrating Theory and Practice. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 21(2). 258-265. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ899313.pdf HAWKINS, P., SHOHET, R. (2004). Supervize v pomáhajících profesích. Praha: Portál. KEBZA, V., ŠOLCOVÁ, I. (2003). Syndrom vyhoření. Praha: Státní zdravotní ústav. Dostupné z: http://www.szu.cz/uploads/documents/czzp/edice/plne_znani/brozury/syndrom_20vyhoreni.pdf PTÁČEK, R. a kol. (2018). Syndrom vyhoření a životní styl učitelů českých základních škol. Česká a slovenská psychiatrie, 144(5), 199-204. Dostupné z: http://www.cspsychiatr.cz/dwnld/CSP_2018_5_199_204.pdf MICHALÍK, J. (2011). Zdravotní postižení a pomáhající profese. Praha: Portál. |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (21.09.2021)
Termíny prezenčních setkání s vyučující jsou následující: 11. 10. 2021 – zde proběhne předání aktuálních informací o pedagogických praxích, seznámení se s předmětem Program řízené reflexe speciálního pedagoga III., s jeho cíli i tím, jak bude reflexe probíhat. Dále se budeme věnovat tématu jak vybírat organizaci pro svou praxi, roli praktikanta v organizaci, vztahu praktikanta se žáky/klienty. 22. 11. 2021–průběžné setkání, prostor pro zodpovězení dotazů studentů, možnost sdílet a supervidovat témata, kterými se studenti v souvislosti s praxemi zabývají, problémy i úspěchy. 20.12. 2021 a 3. 1. 2022 – individuální reflexe zrealizovaných praxí ve skupině s podporou vyučující. |