|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (08.04.2020)
|
|
||
Last update: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (27.01.2020)
MAYER, Richard E. Multimedia learning. 2nd ed. New York: Cambridge University Press, 2009. WOUTERS, Pieter, VAN NIMWEGEN, Christof, VAN OOSTENDORP, Herre, VAN DER SPEK a Erik D. A meta-analysis of the cognitive and motivational effects of serious games. Journal of Educational Psychology. 2013, 105.2: 249-265. CLARK, Richard E. Learning from media: arguments, analysis, and evidence. 2nd ed. Charlotte, North Carolina: Information Age Pub, 2012. CUBAN, Larry. Teachers and machines: the classroom use of technology since 1920. New York: Teachers College Press, 1986. DECI, Edward L. a M. RYAN, Richard. Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. Plenum Press: 1985. MAYER, Richard E. Computer games for learning: An evidence-based approach. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, 2014. MAYER, Richard E., ed. The Cambridge handbook of multimedia learning. 2nd ed. New York: Cambridge University Press, 2014. PLASS, Jan L.; KAPLAN, Ulas. Emotional Design in Digital Media for Learning. Emotions, Technology, Design, and Learning. 2016: 131-161 |
|
||
Last update: PhDr. Klára Špačková, Ph.D. (02.09.2022)
Kurz bude probíhat formou "flipped classroom". Jeden týden si doma poslechnete komentované videoslajdy a připravíte se na diskusní hodinu, která proběhne následující týden. Termíny budou společně domluveny 27. 9. -- 1. 10. přes when2meet. Detaily: https://ksvi.mff.cuni.cz/amulab/index.php/multimedia-learning-course/. |
|
||
Last update: PhDr. Klára Špačková, Ph.D. (02.09.2022)
Student napíše jednoduchou grantovou žádost (na A4) týkající se empirického výzkumu v oblasti multimediálního vzdělávání. V rámci toho student vyrobí vlastní intervenci, tj. jednoduchý výukový materiál (například dvě různé verze stránky z učebnice s doprovodnou ilustrací), navrhne design experimentu (např. komparace s mezi-subjektovým designem) a sestaví rozpočet projektu. Za celkovou kvalitu žádosti, včetně rozpočtu a designu experimentu a jejich smysluplnosti, bude student ohodnocen (40%). Student provede několik review grantových žádostí svých kolegů. Za úroveň provedených review bude student ohodnocen (20%). |