|
|
|
||
Studenti prokážou odbornou i metodologickou způsobilost koncipovat závěrečnou práci, tj. na základě vymezení výzkumného problému koncipovat odborný text, stanovit cíle a adekvátní metody pro řešení výzkumných otázek, naplánovat a realizovat jednoduchý pedagogický výzkum, prezentovat jeho výsledky formou práce, která vyhovuje zadaným požadavkům. Odborná literatura bude vycházet ze zvoleného tématu práce a konzultována s vedoucím práce. K metodologickému zpracování bakalářské práce využívají studenti následující informační zdroje. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (26.04.2020)
|
|
||
Povinná literatura: GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. 207 s. ISBN 80-85931-79-6 FERJENČÍK, J. Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Jak zkoumat lidskou duši. Praha, Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-815-9 HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2. CHRÁSKA, M.. Metody pedagogického výzkumu.Praha : Grada, 2007 PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-7184-569-0. ŠANDEROVÁ, J. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005. ISBN 978-80-86429-40-3. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ K. aj. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-313-0 Doporučená literatura: DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2011. 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2006. 583 s. ISBN 80-7367-123-9 Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (26.04.2020)
|