|
|
|
||
The aim of the course is to provide students with block and text programming languages, which are used in educational practice for the development of algorithmic thinking. The subject aims to develop algorithmic, logical and creative thinking and problem solving strategies through various educational programming languages.
Last update: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
příprava na hodinu (za semestr): 9h Last update: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (15.02.2024)
|
|
||
Vybrané příklady literatury a informačních zdrojů z hlediska složitosti vzhledem k prostředím a programům a samotné filozofii algoritmického myšlení: ASPINALL, Brian. Code Breaker: Increase Creativity, Remix Assessment, and Develop a Class of Coder Ninjas!, 2017. RESNICK, Mitchel. Lifelong kindergarten: cultivating creativity through projects, passion, peers, and play. Cambridge, Massachusetts: MIT Press, [2017]. ISBN 9780262037297. PILGRIM, Mark. Ponořme se do Python(u) 3: Dive into Python 3. Praha: CZ.NIC, c2010. CZ.NIC. ISBN 978-80-904248-2-1. RYANT, Ivan. Algoritmy a datové struktury objektově. V Praze: Ivan Ryant, [2017]. ISBN 978-80-270-1660-0. ZITER, Rachel. Coding in Scratch for beginners. North Mankato, Minnesota: Capstone Press, [2018]. Online podpora a komunity aktuálních programovacích jazyků a prostředi. Last update: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Pro úspěšné zakončení předmětu je potřeba průběžné a včasné plnění dílčích úkolů zadávaných průběžně v semestru v rámci prostředí Moodle či na výuce. Hodnocení bude probíhat na základě odevzdaných dílčích úkolů. Zápočet nemusí být udělen, pokud nebudou dílčí úkoly včasně plněny. Last update: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Obsahově se předmět orientuje na:
Last update: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Pro podporu výuky bude využito VLE Moodle (virtuální vzdělávací prostředí). Odkaz na kurz a klíč k zápisu budou sděleny na první výuce. Last update: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|