|
|
|
||
Subject Mathematics II is a direct continuation of the course Mathematics I. The main mission of this subject is to improve the preparedness of students for study others subjects of the approval. At the same time is the subject oriented to deepen some topics related to applications in digital technology and theoretical computer science.
Last update: Battistová Eva, PaedDr. (26.01.2018)
|
|
||
V případě distanční výuky bude kurz probíhat v řádně rozvrhované době (dle SIS) v prostředí MS Teams. K připojení do online výuky je třeba pouze webový prohlížeč. Pro podporu studia bude též využit LMS Moodle. Klíč k zápisu do LMS Moodle bude studentům zaslán e-mailem prostřednictvím SIS před zahájením výuky. V LMS Moodle současně bude odkaz k připojení do MS Teams. Last update: Battistová Eva, PaedDr. (28.01.2021)
|
|
||
V případě přechodu prezenční výuky na fakultě na distanční výuku v souvislosti s COVID-19 bude výuka realizovaná online v MS Teams. Online výuka bude vždy v časech výuky podle rozvrhů. Současně bude posílena distanční výuka v prostředí Moodle, kde studenti budou dostávat úkoly určené k vypracování a odevzdání pro postoupení k atestu. Pro atest jsou stanoveny 1 řádný a 2 opravné termíny. Last update: Battistová Eva, PaedDr. (28.01.2021)
|
|
||
· COUFAL, J., KLŮFA, J. Učebnice matematiky I. Praha : VŠE 1996. · HRUŠA, K., DLOUHÝ, Z., ROHLÍČEK, J. Úvod do studia matematiky. Praha : SPN, 1997. · JEŽEK, F., MÍLKOVÁ, M. Maticová algebra a analytická geometrie. Plzeň, ZČU 2000. · JIRÁSEK, F.,BENDA, J. Matematika pro bakalářské studium. Praha : EKOPRESS, 2006. · KOLÁŘ, J., ŠTĚPÁNKOVÁ, O., CHYTIL, M. Logika, algebry a grafy. Praha : SNTL, 1989. · MATOUŠEK, J., NEŠETŘIL, J. Kapitoly z diskrétní matematiky. Praha : Carolinum, 2000. · POLÁK, J. Přehled středoškolské matematiky. Praha : PROMETHEUS, 1997. · SCHMIDTMAYER, J. Maticový počet a jeho využití v technice. Praha, SNTL 1974. · ŠMARDA, B. Lineární algebra. Praha : SPN, 1985. · ŠTĚPÁN, J. Formální logika. Olomouc : FIN, 1995. - TKADLEC, J. Diferenciální a integrální počet funkcí jedné proměnné. Praha : ČVUT, 2004. Last update: Battistová Eva, PaedDr. (04.02.2019)
|
|
||
The aim of this subject is to improve student's knowledge and competences from the field of Elements of differential equations, mathematical logic, numeric systems, sets, operations with numeric and data types, symbolical expressions, functions framework, graphs and projections and to teach them mathematical knowledge in technical practice. Last update: Battistová Eva, PaedDr. (04.02.2019)
|