|
|
|
||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (30.05.2020)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (21.12.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (30.05.2020)
SCHART, Michael, LEGUTKE, Michael. Lehrkompetenz und Unterrichtsgestaltung München: Klett-Langenscheidt, 2012. ISBN 978_31_260_6522_1. ENDE, Karin, GROTJAHN, Rüdiger, KLEPPIN, Karin, MOHR, Imke. Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung. München: Klett-Langenscheidt, 2012. ISBN 978_31_260_6523_8. KAUFMANN, Susan, ZEHNDER, Erich, VANDERHEIDEN, Elisabeth, FRANK, Winfried (Hrsg.) Fortbildung für Kursleitende Deutsch als Zweitsprache. Band 4 – Zielgruppenorientiertes Arbeiten: Lernen lernen – Konfliktmanagement – Alphabetisierung – Berufsorientierung – Umgang mit Fossilisierung u.a. Ismaning: Hueber, ISBN 978-3-19-131751-5. KAUFMANN, Susan, ZEHNDER, Erich, VANDERHEIDEN, Elisabeth, FRANK, Winfried (Hrsg.) Fortbildung für Kursleitende Deutsch als Zweitsprache. Band 2 – Didaktik. Methodik. Ismaning: Hueber, ISBN 978-3-19-111751-1. |
|
||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (21.12.2023)
Fáze pro začátek, průběh a konec hodiny. Fráze pro organizační pokyny – uspořádání třídy, časová organizace. Organizace žákovských činností. Fráze pro nácvik jazykových prostředků a řečových dovedností. Fráze pro pozitivní motivaci žáků – pochvala, povzbuzení, napomenutí. Fráze pro zkoušení a testování žáků. Fráze pro zadání domácích úkolů. Fráze pro komunikaci žáků s učitelem. |
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. (16.06.2023)
Podmínky zakončení předmětu: - pravidelná účast na seminářích (80 %) - průběžné plnění úkolů - realizace referátu/aktivity během semináře |