|
|
|
||
The course serves to balance out the level of mathematical skills and knowledge of students by repeating the basic knowledge of secondary school mathematics with a focus on the concepts of higher mathematics (i.e., derivation, limits, differential calculus). Repetitive mathematical skills and knowledge have a close application relationship to related followed courses. The course is particularly important for students of chemistry with a focus on education who do not have mathematics as the second field of study.
Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (14.09.2019)
|
|
||
· BUŠEK, Ivan. Řešené maturitní úlohy z matematiky. 3. přeprac. vyd. Praha: Prometheus, 1999. 632 s. ISBN 80-7196-140-X. · DOŠLÁ, Zuzana. Matematika pro chemiky: 1.díl. Masarykova univerzita. Brno: Masarykova univerzita, 2010. 120 s. ISBN 978-80-210-5263-5. · DOŠLÁ, Zuzana. Matematika pro chemiky: 2.díl. Masarykova univerzita. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 131 s. ISBN 978-80-210-5432-5. · KOLDA, Stanislav, Dorota KRAJŇÁKOVÁ a Arnošt KIMILA. Matematika pro chemiky I. Praha: SNTL, 1989. 375 s. ISBN 80-03-00178-1. · PETÁKOVÁ, Jindra. Matematika – příprava k maturitě a k přijímacím zkouškám na vysoké školy. Praha: Prometheus, 1998. 288 s. ISBN 80-7196-099-3. · POLÁK, Josef. Přehled středoškolské matematiky. 10. vydání. Praha: Prometheus, 2015. 608 s. ISBN 978-80-7196-458-2. · TKADLEC, Josef. Diferenciální a integrální počet funkcí jedné proměnné. Praha: ČVUT, 2004. 164 s. ISBN 80-01-03039-3. Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (14.09.2019)
|
|
||
Předmět zahrnuje přednášku a cvičení. V přednášce jsou studenti seznámeni s teorií k tématu, které je následně prakticky procvičováno v navazujícím cvičení. V případě distanční výuky je kurz veden v MS Teams (odkaz viz níže) modelem tzv. převrácené třídy, tj. studenti si z videozáznamu přednášky nastudují teorii k zadanému tématu a vypracují zadané příklady, které nahrazují část cvičení. Druhá část probíhá v podobě online setkání s vyučující, kdy se diskutují případné nejasnosti a věnují se obtížnějším příkladům. https://teams.microsoft.com/l/team/19%3abed4ddda92dc4971b71d557a94280254%40thread.tacv2/conversations?groupId=32f09f44-ae79-4c5b-8a67-a7ef878748df&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (04.10.2020)
|
|
||
Osvojení matematických dovedností a znalostí ze všech tematických okruhů uvedených v sylabu. To bude ověřenou písemnou zkouškou zaměřenou především na početní řešení příkladů. Úspěšné zvládnutí zkoušky je podmíněno minimální 70% úspěšností (70 % až 80 % – dobře, 80 % až 90 % –velmi dobře, 90 % a výše – výborně). Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (14.09.2019)
|
|
||
Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (14.09.2019)
|