|
|
|
||
Úvod do didaktiky AJ II je teoreticko-praktický předmět, v jehož rámci se budoucí učitelé se známí s principy a významem plánování pro práci učitele a s kurikulárními, strategickými a programovými dokumenty, hodnocením a testováním žáků i materiálními a nemateriálními didaktickými prostředky. Témata: 1. kurikulární a programové dokumenty 2. plánování výuky 3. materiální a nemateriální didaktické prostředky 4. hodnocení. Plný plán má navíc další témata:
6. role učebnic, kritéria výběru a hodnocení učebnic, 7. další dostupné materiály a pomůcky a jejich využití ve výuce, např. autentické materiály, graded readers, čemuž odpovídá i počet kreditů (oproti maior/minor navýšení o 1 kredit).
Last update: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (13.08.2020)
|
|
||
Cunningsworth, A. (1995). Choosing Your Coursebook. Macmillan Heinemann. ISBN: 0-435-24058-7. Doff, A. (1988). Teach English: atraining course for teachers. Cambridge, Cambridge University. ISBN: 0-521-34863-3. Grant, N. (1987). Making the Most of your Textbook. Longman. ISBN: 978-0582746244. Harmer, J. (2001). The practice of English language teaching. Longman: Pearson Education. ISBN: 0-582-40385-5. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN: 978-80-87000-37-3. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia.(2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN: 978-80-87000-11-3. Scrivener, J. (2011). Learning teaching: the essentials guide to English language teaching. Oxford:Macmilan. ISBN: 978-1-4050-1399-4. Společný evropský referenční rámec. (2002). Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN: 80-244-0404-4. Tomlinson, B. (Ed.). (2011). Materials Development in Language Teaching. Cambridge University Press. Vybrané kapitoly. ISBN: 978-0-521-15704-9. Ur, P. (1991). A Course in Language Teaching.Cambridge University Press. ISBN: 978-0-521-44994-6. Last update: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (31.05.2020)
|