|
|
|
||
The aim of the course is to develop the four basic language skills further from the B2+ to C1 level of the Common European Framework of Reference for Languages. This is the fourth stage of a six-semester course. The teaching is based on systematic work with a course-book (see Jones, Bastow and Hird below). There is special emphasis on accuracy, fluency, clarity and complexity of expression.
Last update: Lancová Klára, PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
FORMA A OBSAH podmínek zakončení předmětu: 1. ESEJ: Studenti odevzdají esej na téma a k datu, které jsou specifikované jak ústně, tak písemně v prvním týdnu kontaktní/distanční výuky - forma a obsah eseje jsou jasně stanoveny a je nutné je pro úspěšné splnění dodržet. Text eseje nesmí obsahovat více než tři gramatické chyby na úrovni B2 a nižší - v takovém případě je skóre za esej 0. Nedodržení zadání a časového plánu není akceptovatelné a má za následek nepřipuštění k testu. Je povinností každého frekventanta kurzu se s těmito informacemi dostatečně a včas seznámit. 2. Písemný TEST: sestává z gramatických a lexikálních struktur probíraných v rámci letního semestru (viz SYLABUS).
HODNOCENÍ A OPRAVNÉ POKUSY: 1. Jak esej, tak písemný test musí dosahovat hranice minimálně 70% z celkového počtu bodů. 2. Opravný pokus u eseje je pouze jeden. Opravný pokus u testu je pouze jeden.
Nesplnění těchto podmínek má za následek nepřipuštění ke zkoušce (viz Požadavky ke zkoušce výše)
Pozn.: Docházku na seminářích je možné odpustit na základě předložení certifikátu CAE s hodnocením A nebo CPE s hodnocením A nebo B. Tento certifikát nesmí být starší dvou let. Ostatní podmínky zakončení předmětu, t.j. esej, písemná a ústní část zkoušky (viz rubrika Podmínky zakončení předmětu) je povinná pro všechny studenty bez rozdílu.
Last update: Lancová Klára, PhDr., Ph.D. (24.01.2022)
|
|
||
GUDE, K.; DUCKWORTH, M.; ROGERS, L. Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford: OUP, 2012. (základní učebnice) MANN, M.; TAYLORE-KNOWLES, S. Destination C1&C2. Oxford: Macmillan, 2008. SIDE, R.; WELLMAN, G. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Longman. Pearson Education Limited, 1999. FOLEY, M.; HALL, D. Longman Advanced English Grammar. Longman, 2003. McCARTHY, M.; O´DELL, F. English Vocabulary in Use Advanced with CD-ROM: Vocabulary Reference and Practice. Cambridge: CUP, 2013 (2nd edition). Last update: Pěničková Barbora, Mgr. (31.01.2020)
|
|
||
FORMA A OBSAH: Zkouška má ústní formu a probíhá ve dvojicích/trojicích. Studenti nejprve porovnávají obrázky a odpovídají na otázku/otázky k obrázkům. Následuje diskuse ve dvojicích/trojicích na téma, které si studenti zvolí z nabídky. HODNOCENÍ: Student musí dosáhnout minimální úrovně 70% z celkového počtu bodů dle následujících hodnotících kritérií: výslovnost, rozsah a správnost užití gramatických a lexikálních struktur, discourse management, interakce, úroveň a relevance obsahu (CEFR - C1). Studenti mají k dispozici dva opravné termíny.
Nedílnou součástí těchto požadavků je obsah rubriky Podmínky zakončení předmětu (viz níže). Při nesplnění těchto podmínek student nemůže zkoušku absolvovat.
Last update: Lancová Klára, PhDr., Ph.D. (24.01.2022)
|
|
||
Unit 1: People and Places Unit 2: Our Environment Unit 3: Language and Culture Unit 4: Family and Relationships Last update: Pěničková Barbora, Mgr. (31.01.2020)
|