|
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (27.01.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
BOOTH, T., AINSCOW, M. a D. KINGSTON. Index for inclusion. Developing play, learning and participation in early years and childcare. CSIE, 2006. FELCMANOVÁ, Alena a kol. Persona dolls: panenky s osobností: jak rozvíjet prosociální postoje dětí. Překlad Klára Jansová. 1. vydání. Praha: Člověk v tísni, o.p.s., Vzdělávací program Varianty, 2015. 118 stran. ISBN 978-80-87456-62-0. HALL, Nadia Saderman. Creative resources for the anti-bias classroom. Albany: Delmar, 1999. xiv, 354 s. ISBN 0-8273-8015-1. LECHTA, Viktor, ed. Inkluzivní pedagogika. Překlad Tereza Hubáčková. Vydání první. Praha: Portál, 2016. 463 stran. ISBN 978-80-262-1123-5. LINHARTOVÁ, Tereza a LOUDOVÁ STRALCZYNSKÁ, Barbora. Děti s odlišným mateřským jazykem v mateřských školách. Praha: Meta - Společnost pro příležitosti mladých migrantů, 2018. 190 stran. ISBN 978-80-88171-18-8. MOREE, Dana. Základy interkulturního soužití. Portál, 2015, 204 s., ISBN 978-80-262-0915-7 MORVAYOVÁ, P. - MOREE, D. Od multikulturní výchovy k vhledu. 1. vyd. Praha: Člověk v tísni, o.p.s., 2009. ISBN 978-80-86961-86-6. s 75 - 111. PREISSOVÁ, Andrea, ed. a ŠVACHOVÁ, Irena, ed. Protipředsudkové vzdělávání v kontextu multikulturalismu. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. 206 s. Sborník; č. 2013/54. ISBN 978-80-244-3413-1. SUCHÁNKOVÁ, Hana a kol. Multikulturně v teorii i praxi [CD-ROM]. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2013. Monografie. Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader. ISBN 978-80-7414-617-6. Dostupné také z: http://neflt.ujep.cz/sites/default/files/multikulturne_v_teorii_i_praxi.pdf. Elektronické zdroje: inkluzivniskola.cz https://www.clovekvtisni.cz/co-delame/vzdelavaci-program-varianty/persona-dolls |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8657 (heslo pro hosta je akreditaceUMS2020). |