|
|
|
||
Vede studenty k praktickému využití znalostí získaných ve studijních předmětech. Zaměřena na specifickou problematiku týkající se příslušné věkové kategorie. Probíhá pod supervizí zvoleného pracoviště a garanta oborové praxe. Student se spolupodílí na procesu diagnostiky, terapie osob s narušenou komunikační schopností. Je schopen interpretovat a obhájit jím zvolené postupy, metody, posloupnost, jenž v praxi aplikoval. Své působení, závěry z praxe prezentuje formou, která je předem stanovena.
Last update: Kotvová Miroslava, PhDr., Ph.D. (31.05.2018)
|
|
||
- ověřit si již získané teoretické i praktické poznatky ze studia problematiky osob se sluchovým postižením v praxi - dokázat modifikovat svoji činnost v souladu se specifiky pedagogické činnosti zaměřené na osoby se sluchovým postižením ve školním věku - prokázat analytický a komparační přístup k různým diagnostickým, poradenským a vzdělávacím činnostem v oblasti intervence poskytované dětem a žákům se sluchovým postižením Last update: Kotvová Miroslava, PhDr., Ph.D. (31.05.2018)
|
|
||
- aktivní účast na praxi v požadovaném hodinovém rozsahu - předložení písemných materiálů z praxe (rozsah a obsah dokumentace bude upřesněn na úvodní hodině praxe) Last update: Kotvová Miroslava, PhDr., Ph.D. (10.09.2017)
|
|
||
Povinná literatura: BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5497-4. BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. KEPKA, J. a KLEČKOVÁ, G. Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007, 152 s. ISBN 978-80-7043-590-8. KOL.AUTORŮ Soubor metodických materiálů pro asistenty pedagoga. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. Doporučená literatura: BENDOVÁ, P. a kol. Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého 2006. ISBN 80-244-1436-8. ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál 2007. ISBN 978-80-7367-273-7. SLOWÍK, J. Komunikace s lidmi s postižením. Praha: Portál 2010. ISBN 978-80-7367-691-9. MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita 1995. ISBN 80-210-1070-3. NELEŠOVSKÁ, A., SVOBODOVÁ, J. Pedagogická praxe : Praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro I. st. ZŠ. Olomouc: Univerzita Palackého 2000. ISBN 80-244-0171-1. Last update: Kotvová Miroslava, PhDr., Ph.D. (14.06.2018)
|