|
|
|
||
The current concept of art education in general (primary and secondary) and specific training and education. Personality fine teacher and student and the student's personality.
Preparing teachers to lead art activities; analysis and reflection on the learning process and experience of teaching practice students. Evaluation and classification of art activities, art students' work. Process and product in art education. Solving educational situations in the process of art education. Preparing to work with school curricula.
Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
Prepare students for self designing and conducting art activities. Lead is a systematic analysis and reflection on the learning process, to prepare for the assessment and classification of art activities and creative works of students and to address the educational situation in the process of art education. Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
FULKOVÁ, M., Diskurz umění a vzdělávání, H&H Praha 2008, ISBN: 978-80-7319-076-7
Rámcový vzdělávací program pro základní školy, upravená verze, Praha, 2013. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, Praha, 2007 ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
seminář/přednáška Last update: KITZL8AP (12.03.2013)
|
|
||
vedení pedagogického portfolia a schopnost jeho kritického využití přehled studijní literatury Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
structure of teaching art education; thematic units Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
|