|
|
|
||
Clem je mezioborová integrace včetně autentické tvorby a vzniku artefaktu jako díla majícího obsahové a formální kvality, v nichž se odráží schopnost orientace v současném chápání a přístupu k vizualitě. Reflexe Last update: Kornatovský Jiří, doc. ak. mal. (01.03.2018)
|
|
||
Clem je mezioborová integrace včetně autentické tvorby a vzniku artefaktu jako díla majícího obsahové a formální kvality, v nichž se odráží schopnost orientace v současném chápání a přístupu k vizualitě. Užití a rozvíjení strukturálních prvků výstavby uměleckého díla v pojetí osobního cítění, myšlení a chápání se schopností didaktické reflexe Definují se aspekty tvůrčího procesu ve vztahu autor – reálná skutečnost – nová skutečnost. V průběhu výuky se stanoví individuální programy, které by měly rozvíjet specifickou individualitu studenta. A jeho schopnost interpretace vnímané skutečnosti. Případně podpořit imaginativní přístup k práci s uměleckým tvarem. Pracuje se v cyklech, řadách a asociativních řetězcích. K jednotlivým zadaným cvičením si student vytváří další, vlastní alternace a interpretace včetně metafory, nadsázky, exprese ad. Last update: Kornatovský Jiří, doc. ak. mal. (01.03.2018)
|
|
||
* Základní studijní literatura : Krejča, A. :Techniky grafického umění .Praha Artia 1981. BLÁHA, J., SLAVÍK,J.: Průvodce výtvarným uměním V. Praha, SPL Práce 1997 BALEKA, J.: Výtvarné umění, výkladový slovník, Praha ,1997 HALLl J.: Slovník námětů a symbolů ve výtvarném umění, Praha, 1991 V CHALUPECKÝ, J.: Na hranicích umění. Praha 1990. SMITH, R.: Encyklopedie výtvarných technik a materiálů. Slovart, Praha 2000 Last update: Kornatovský Jiří, doc. ak. mal. (01.03.2018)
|
|
||
přednáška seminář reflexe Last update: Kornatovský Jiří, doc. ak. mal. (01.03.2018)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, zvládnutí zadaných úkolů na odpovídající úrovni, odevzdání malířských prací za semestr podle požadavků vyučujícího Last update: Kornatovský Jiří, doc. ak. mal. (01.03.2018)
|