|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
The course includes guided continuous teaching experience of students in primary schools under supervision of departmental didactics. Following the didactic seminars allows students to apply the continuous practice procedures adopted in the teaching of health education and gain practical experience working with children. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : VÚP, 2007. 126 s. Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, platný od 1.9.2013. Praha : MŠMT 2013. Dostupné na http://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-skolstvi/upraveny-ramcovy-vzdelavaci-program-pro-zakladni-vzdelavani MARÁDOVÁ, E. Výchova ke zdravému životnímu stylu: metodické náměty pro učitele rodinné výchovy. Plzeň : Pedagogické centrum, 1997. 32 s. ISBN 80-7020-008-1 MARÁDOVÁ, E. Zdravý životní styl - ediční řada učebnic. Praha : Fortuna, 1999 - 2003. MARÁDOVÁ, E. Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha : Fortuna, 2006. Učebnice používané pro výuku výchovy ke zdraví |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
Absolvování hospitací, samostatných výstupů v požadovaném rozsahu, odevzdání portfolia. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
1. Introduction into the concept, aims and organisational scheme of the Teaching Practice
2. A choice of the school. Administrative agenda related to teaching practice
3. Teaching practice in schools.
4. Assessment and evalulation of teaching practice and outcomes. |