|
|
|
||
The goal of the seminar is to offer students knowledge and teach them skills important to prepare their master thesis and to present their own results. They also learn to use information resources.
Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Cronbach, L. J. (1951). Coefficient alpha and the internal structure of tests. psychometrika, 16(3), 297-334. Cronbach, L. J., & Meehl, P. E. (1955). Construct validity in psychological tests. Psychological Bulletin, 52(4), 281-302. Disman, M. (2005). Jak se vyrábí sociologická znalost (2 ed.). Praha: Karolinum. Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. Hendl, J. (2009). Kvalitativní pedagogický výzkum In J. Průcha (Ed.), Pedagogická encyklopedie (pp. 819-823). Praha: Portál. Hendl, J. (2016). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál. Chráska, M. (2006). Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada. Likert, R. (1932). A technique for the measurement of attitudes. Archives of psychology, 22, 5-55. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Struktura práce Cíle a výstupy práce Práce s informačními zdroji Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Pro úspěšné absolvování kurzu je vyžadována minimálně 80% účast. Mimo zpracování dílčích úkolů je požadován výstup v podobě podrobné osnovy připravované diplomové práce. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|