|
|
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
The aim of the course is that the student can independently design a project and implement health promotion, which will correspond to the given age group. |
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno : MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0. MARÁDOVÁ, E. Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha : Fortuna, 2006. MZ ČR, WHO. Zdraví 21 - zdraví do 21. století. Praha : 2001. 147 s. ISBN 80-85047-49-5. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : MŠMT, 2009. PÁNEK, J.;POKORNÝ J.; DOSTÁLOVÁ J. Základy výživy a výživová politika. VŠCHT Praha, 2007. ISBN: 978-80-7080-468-1. DOSTÁLOVÁ J.; KADLEC P. Potravinářské zbožíznalství. Key publishing, 2014. ISBN: 978-80-7418-208-2. |
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
The student independently prepares a proposal for a project promoting health for a selected age group. |
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
The role of the educator in the process of promoting the right lifestyle. Dietary recommendations for inhabitants of the Czech Republic. Correct musculoskeletal development of school-age children. Project teaching in the schools. |