|
|
|
||
Last update: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (08.01.2024)
|
|
||
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 50 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 setkání je 60 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 12 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 5 hodin. Tvorba seminární práce 5 hodin. Příprava na klasifikovaný zápočet 5 hodin. Last update: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (08.01.2024)
|
|
||
BENDL, S. a kol. Vychovatelství: Učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada, 2015. PÁVKOVÁ, J. A KOL. Pedagogika volného času. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6 HÁJEK, B., HOFBANER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Texty pro distanční studium. Praha : UK - Ped.fak,. 2003. ISBN 80-7290-128-1 NĚMEC, J. Kapitoly ze sociální pedagogiky a pedagogiky volného času. Brno: 2002. ISBN 80-7315-012-3 Last update: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (08.01.2024)
|
|
||
Students will define the goals and forms of education in students' leisure time. Students will master the basic terminology of leisure pedagogy. Students will identify pedagogical principles of leisure activities and relate them to the design and implementation of specific leisure activity contents. Students will apply theoretical knowledge in planning and implementing leisure activities for various groups of children and youth. Students will reflect on the value foundations of pedagogical actions and their impact on the effectiveness of leisure activities.
Last update: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (07.09.2024)
|