|
|
|
||
The lecture provides students of education with introduction to the whole context of social exclusion with specific accent on the role of education. The whole context of social exclusion (housing, debts, health, poverty) needs to be adressed to understand specific role of educational disadvantages of children and adults living in social exclusion.
Last update: Doubek David, Mgr., Ph.D. (13.02.2021)
|
|
||
Požadavkem k ukončení je aktivní účast na přednáškách a úspěšné absolvování písemného testu, vycházejícího z přednášek. Last update: Doubek David, Mgr., Ph.D. (13.02.2021)
|
|
||
DOUBEK, David - BITTNEROVÁ, Dana - LEVÍNSKÁ, Markéta. Dohled a okraj: rozhodovací procesy. 1 vyd. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, 2017. 234 s. ISBN 978-80-7571-008-6. DOUBEK, David - LEVÍNSKÁ, Markéta. Schemata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia peadagogica, 2013, 18 (1), 77-96. ISSN 1803-7437. DOUBEK, David - LEVÍNSKÁ, Markéta - BITTNEROVÁ, Dana. Pomoc a pořádek. Kulturní modely v pomáhajících profesích. 1 vyd. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze, 2015. Neuveden. 305 s. ISBN 978-80-87398-48-7. DVOŘÁKOVÁ, Tereza. Analýza sociálně vyloučených romských lokalit v Karlovarském kraji (Online). Leden 2013. Dostupné z: https://www.cheb.cz/assets/File.ashx?id_org=5091&id_dokumenty=956885 GAC, spol.s.r.o, ČADA, Karel et all. Analýza sociálně vyloučených lokalit v ČR (Online). Dostupné z: https://www.esfcr.cz/documents/21802/791224/Anal%C3%BDza+soci%C3%A1ln%C4%9B+vylou%C4%8Den%C3%BDch+lokalit+v+%C4%8CR/65125f3c-3cd9-4591-882b-fd3935458464 LEVÍNSKÁ, Markéta - BITTNEROVÁ, Dana - DOUBEK, David. Funkce kulturních modelů ve vzdělávání. 1 vyd. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzita Karlova v Praze, 2011. Neuveden. 308 s. ISBN 978-80-87398-18-0. Last update: Doubek David, Mgr., Ph.D. (13.02.2021)
|
|
||
1. Úvod – co je sociální vyloučení 2. Bydlení / migrace 3. Trh práce 4. Dluhy a zadluženost 5. Vzdělávání 6. Veřejné mínění a sousedské vztahy Last update: Doubek David, Mgr., Ph.D. (13.02.2021)
|