Selective course - ICT in Special Education - OKNSP18241
|
|
|
||
Netradiční možnosti standardních softwarových nástrojů - práce s textovými a grafickými editory, grafické výstupy z tabulkových kalkulátorů. Základy tvorby databází a jejich využívání pro potřeby SPPG. Vlastní tvorba dynamických aplikací .Problematika návrhu a realizace námětu.didaktického programu. Scénář programu a zásady pro jeho tvorbu.Struktura didaktického programu a jeho dynamické vlastnosti. Využití počítačových technologií ke stimulaci komunikačních a kognitivních funkcí osob se zdravotním znevýhodněním. Příprava multimediálních programů pro znevýhodněné osoby. Význam technických prostředků z hlediska kvality života jedinců s omezenou schopností samostatného pohybu a komunikace, kategorie technických prostředků.
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.03.2010)
|
|
||
FILIPIOVÁ,D.: Život bez bariér. Projekty a rekonstrukce.Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-233-6 HOLSINGER E. Jak pracují multimédia. Brno : Unis 1995 HRABAL, V., LUSTIGOVÁ Z., VALENTOVÁ L. Testy a testování ve škole. SVI PedF UK Praha 1994 HROMÁDKOVÁ, J. Fyzioterapie. Jinočany, H&H, 1999. ISBN 80-860224-55. KOUBA A KOL. Technické systémy ve výuce I. a II. Praha : UK, 1993, 95 KUBÍČOVÁ,Z., KUBÍČE.J.: Kompenzační a didaktické pomůcky pro děti a žáky s tělesným postižením v MŠ a ZŠ. Praha.2001. Septima. ISBN 80-7216-166-0 VOJTA, V. Vojtův princip: svalové souhry v reflex. lokomoci a motorické ontogeneze. Praha : Grada Publishing, 1995. ISBN 80-7169-004-X. Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.03.2010)
|