|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. (30.10.2019)
BARTOŇOVÁ, M., BYTEŠNÍKOVÁ, I. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: MU, 2012. ISBN978-80-210-6044-9. BARTOŇOVÁ, M., BYTEŠNÍKOVÁ, I., VÍTKOVÁ, M. Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Brno: Paido, 2012. ISBN 978-80-7315-237-6. Dostál, A. M., Opravilová, E. Úvod do předškolní pedagogiky. Praha: SPN, 1985. HOLMANOVÁ, J. Raná péče o dítě se sluchovým postižením. Praha: Septima, 2002. ISBN 80-7216-162-8. Chvátalová, H. Jak se žije dětem s postižením. Praha: Portál, 2001. ISBN 80–7178–588–1. Jílková, I. Stručný nástin vývoje dítěte s těžkým zrakovým postižením. In Raná péče pro rodiny s dětmi se zrakovým a kombinovaným postižením: Vybrané příspěvky z kurzu “Poradce rané péče“. Praha: Středisko rané péče, 1998. ISBN 80–238–3267–0. Komenský, J. A. Informatorium školy mateřské. Praha: Kalich, 1992. ISBN 80–7017–492–7. Keblová, A. Integrované vzdělávání dětí se zrakovým postižením. Praha: Septima, 1996. ISBN 80–85801–65–5. Kudelová, I., Květoňová, L. Malé dítě s těžkým poškozením zraku. Brno: Paido, 1996. ISBN 80–85931–24–9. PULDA, M Surdopedie se zaměřením na raný a předškolní věk. Brno, Masarykova univerzita, 1994. ISBN 80-210-0476-2. SVOBODOVÁ, J. Předškolní příprava dítěte s postižením hybnosti v SPC. Brno: Masarykova univerzita, 1997. ŠULOVÁ, L. A KOL. Problémové dítě a hra. Praha: Raabe, 2004. ISBN 80-86307-15-8. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. (30.10.2019)
PRESENTATION of selected games or toys for the development of cognitive and motor skills in early and pre-school children. |