|
|
|
||
The subject Professional Development contents of Teachers conceptual framework of livelong learning, presents research results in area the evaluation of teaching and professional development of teachers.
Last update: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je vybavit studenty oboru školní pedagogika takovými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni monitorovat, organizovat a koordinovat profesní rozvoj svůj i svých kolegů na pracovišti. Last update: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
V případě, že bude z hygienických důvodů nemožné konat výuku prezenčně, bude výuka probíhat distančně skrze platformu ZOOM v době rozvrhované výuky - vyučující zašle před výukou odkaz Last update: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (04.11.2021)
|
|
||
The condition for completing the course is to defend the presentation of the action plan and its evaluation, including documentation in the form of responses to questions and comments from other students and the teacher. Last update: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha: Portál. TALIS 2013. Národní zpráva. (2014). Praha: ČŠI. TALIS 2013. Analytická zpráva. (2014). Praha: ČŠI. Starý, K. (2014). Vybrané zahraniční programy hodnocení učitelů s využitím profesních standardů. Orbis Scholae, (3)3 Praha: Univerzita Karlova. Starý, K. (2015). Učitelské profesní standardy v anglicky mluvících zemích a jejich místo v systému profesního rozvoje učitelů. In: Greger, D. (Ed.) Srovnávací pedagogika: Proměny a výzvy. Praha: UK PedF. Starý, K., Dvořák, D., Greger, D. Duschinská, K. (2012). Profesní rozvoj učitelů. Praha: Karolinum. Starý, K. a kol. (2008). Učitelé učitelů. Praha: Portál. Chvál, M., Dvořák, D. Starý, K. Marková, K. (2008). Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů. Orbis scholae.(2)3 Praha: Univerzita Karlova. Last update: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Last update: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|