|
|
|
||
The subject deals with the modern concept of management of education in a broader and narrower context with the application of interdisciplinary contexts and approaches.
Last update: Mück David, Mgr. (02.02.2021)
|
|
||
Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. Last update: Mück David, Mgr. (09.02.2021)
|
|
||
COLLINSON, Ch. – PARCEL, G. 2005. Knowledge management. Brno: Computer Press, a.s. ISBN80-251-0760-4. DOPITA, M. 2010. Zdroje a původ konceptu znalostní společnosti. In: Pedagogika.sk,2010, roč. 1, č., s. 197 – 222. MLÁDKOVÁ, L. 2008. Management znalostních pracovníků. Praha: C.H. Beck, ISBN 978-80-7400-013-3. PRŮCHA, J. 2015. Česká vzdělanost. Multidisciplinární pohled na fenomén národní kultury. Praha: Wolters Kluwer, a.s. 2015, 208 s. ISBN 978-80-7478-675-4. TRUNEČEK, J. 2003. Znalostní podnik ve znalostní společnosti. Praha: Professional publishing, 2003, 312s., ISBN 80-86419-35-5. TRUNEČEK, J. 2004. Management znalostí. Praha: C.H. Beck, ISBN 80-7179-884-3. VESELÝ, A. – KALOUS, J. – MARKOVÁ, J. 2004. Kultivace vědění v klíčový faktor produkce. Praha: UK FSV CESES. Dostupné online: https://ceses.cuni.cz/CESES-20-version1-sesit04_01_markova.pdf . Last update: Mück David, Mgr. (02.02.2021)
|
|
||
Seminární práce na zadané téma. Rozsah 5 NS, kvalita obsahu, splnění osnovy Prezentace základních poznatků seminární práce k diskusi
Last update: Mück David, Mgr. (02.02.2021)
|
|
||
1. Vývoj a rozvoj managementu vzdělávání – podstata, teoretická východiska, interdisciplinární souvislosti a přístupy (sociální, ekonomické a psychologické souvislosti) 2. Koncept znalostní ekonomiky a jeho dopady pro management ve formálním, neformálním a informálním vzdělávaní dospělých 3. Knowledge management (znalostní management) a management vzdělávaní dospělých (východiska, školy, principy, úrovne) 4. Základní koncepty znalostního managementu 5. Data, informace, znalosti (jejich typologie) a moudrost v managementu znalostí 6. Přístupy ke konverzi znalostí v učící se organizaci 7. Implementace modelu znalostního managementu v učící se organizaci Last update: Mück David, Mgr. (02.02.2021)
|