SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Analysis of teaching results - OKNI1I120B
Title: Analýza výukových výsledků
Guaranteed by: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2021
Semester: summer
E-Credits: 4
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:0/0, Ex [HT]
Extent per academic year: 12 [hours]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc.
PhDr. Jiří Štípek, Ph.D.
Incompatibility : OKNI1I119B
Pre-requisite : OKNI1I104A
Is incompatible with: OKNI1I119B
Annotation -
Last update: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (14.05.2019)
The course deals with selected topics related to the field of feedback teaching information.
Descriptors - Czech
Last update: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (30.01.2021)

Pro podporu studia je využit LMS Moodle. Obsahuje kromě výukových a dalších materiálů také konkrétní informace k lekcím a k online komunikaci, pro kterou bude použito prostředí Google Meet.
Název kurzu: AVV (LS 2020/21)
URL kurzu: https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=1724
Klíč k zápisu: je před první lekcí zaslán e-mailem všem zapsaným účastníkům kurzu dle SISu, včetně dalších informací ke kurzu.
V případě distanční výuky bude kurz probíhat heterogenní formou v rozvrhované době dle SIS.

Literature - Czech
Last update: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (14.05.2019)

HAND, R., BELL, T. KENT, D. Mahara ePortfolios: Beginner's Guide. Packt Publishing: UK, 2012. ISBN 978-18-4951-776-8.

LAUFKOVÁ, v., sTARY, K. a kol. Formativní hodnocení ve výuce. Portál: Praha 2006. ISBN 978-80-262-1001-6.

MURPHY, E. M. Mahara 1.4 Cookbook. Packt Publishing: UK, 2011. ISBN 978-18-4951-506-1.

SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-262-9.

Materiály v prostředí moodle a zadávané ve výuce.

Syllabus - Czech
Last update: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (14.05.2019)

Mezi stěžejní témata předmětu patří:

  • způsoby hodnocení žáka
  • formativní výuka
  • statistická analýza údajů, typy dat, metody zpracování, známky/klasifikace a jejich zpracování
  • chyby při zpracování údajů
  • kriteriální hodnocení
  • informační význam hodnocení
  • Sw pro zpracování dat, tabulkový klakulátor a jeho možnosti
  • kvaliitativní přístupy k analýze dat
  • žákovské portfolio - druhy portfolií, tvorba a využití portfolií, portfolio z hlediska legislativy

  • elektronické portfolio - specifika elektronického portfolia, dostupná technologická řešení, elektronický systém Mahara
  • využití elektronického portfolia - proměny ve vzdělávacím prostředí, využití v Čechách a ve světě, portál UMÍM.TO
Course completion requirements - Czech
Last update: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (30.01.2021)

Podmínky udělení zápočtu:

  • aktivní práce ve výuce, využívání prostředí moodle pro předmět,
  • zpracování cvičení z výuky, řešení příkladů ve výuce,
  • zpracování zadaných úkolů ve výuce či prostřednictvím Moodle,
  • příprava prezentačního elektronického portfolia.

Podmínkou absolvování zkoušky je zpracování všech cvičení ve výuce a všech úkolů v termínu a ve vyhovující kvalitě, s výjimkou nejvýše jednoho úkolu (tj. odevzdaného po termínu nebo zpracovaného v nevyhovující kvalitě).

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html