SubjectsSubjects(version: 964)
Course, academic year 2024/2025
   Login via CAS
Continuous Teaching Practice at Primary School with Reflection - OKNC4L023A
Title: Souvislá praxe na ZŠ s reflexí
Guaranteed by: Katedra české literatury (41-KCL)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2021
Semester: summer
E-Credits: 4
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:10/0, C [HS]
Extent per academic year: 24 [hours]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Mgr. Filip Komberec, Ph.D.
Teacher(s): Mgr. Filip Komberec, Ph.D.
Mgr. Eva Marková
Pre-requisite : OKNC4C012A, OKNC4C013A
Annotation - Czech
Před samotnou praxí proběhne informativní setkání na fakultě, které studující seznámení s organizací praxe a práce se Souborem profesních kvalit. Během souvislé pedagogické praxe, která trvá 4 týdny, studenti absolvují 5 hodin náslechů, samostatně odučí 12 hodin, po každé vyučovací hodině by měla proběhnout hodina reflexe a plánování další výuky (nejméně tedy 12 hodin). Po praxi proběhne reflektivní seminář s garantem praxe zaměřený na práci s portfoliem z praxe. Další informace (např. seznam spolupracujících škol, detailní popis průběhu a realizace praxe apod.) o průběhu praxe studenti naleznou na webových stránkách Katedry české literatury v rubrice studenti/praxe, popřípadě na stránkách Střediska pedagogické praxe.
Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (23.02.2024)
Course completion requirements - Czech
Zápočet bude studentům udělen po předložení písemného portfolia a za účast na 2 reflektivních setkáních.
Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (23.02.2024)
Literature - Czech

CANGELOSI, J. S.: Strategie řízení třídy. Praha: Portál 2006.

FISCHER, R.:  Učíme děti myslet a učit se. Portál: Praha 2004.

KLUMPAROVÁ, Š. Soubor kvalit studentovy práce na didaktické praxi z literární výchovy / z české literaturyIn Spilková, V., Tomková, A., Mazáčová, N., Kargerová, J. a kolektiv. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. Praha: PedF UK 2015.

KYRIACOU, CH., Klíčové dovednosti učitele. Portál: Praha 2008.

Last update: Svoboda Petr, Mgr. (28.04.2021)
Learning resources - Czech

 

Pro kombinované studium:

https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8061

Last update: Svoboda Petr, Mgr. (28.04.2021)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html