Continuous Teaching Practice at Primary School with Reflection - OKNC4L023A
|
|
|
||
Před samotnou praxí proběhne informativní setkání na fakultě, které studující seznámení s organizací praxe a práce se Souborem profesních kvalit. Během souvislé pedagogické praxe, která trvá 4 týdny, studenti absolvují 5 hodin náslechů, samostatně odučí 12 hodin, po každé vyučovací hodině by měla proběhnout hodina reflexe a plánování další výuky (nejméně tedy 12 hodin). Po praxi proběhne reflektivní seminář s garantem praxe zaměřený na práci s portfoliem z praxe. Další informace (např. seznam spolupracujících škol, detailní popis průběhu a realizace praxe apod.) o průběhu praxe studenti naleznou na webových stránkách Katedry české literatury v rubrice studenti/praxe, popřípadě na stránkách Střediska pedagogické praxe. Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (23.02.2024)
|
|
||
Zápočet bude studentům udělen po předložení písemného portfolia a za účast na 2 reflektivních setkáních. Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (23.02.2024)
|
|
||
CANGELOSI, J. S.: Strategie řízení třídy. Praha: Portál 2006. FISCHER, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál: Praha 2004. KLUMPAROVÁ, Š. Soubor kvalit studentovy práce na didaktické praxi z literární výchovy / z české literaturyIn Spilková, V., Tomková, A., Mazáčová, N., Kargerová, J. a kolektiv. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. Praha: PedF UK 2015. KYRIACOU, CH., Klíčové dovednosti učitele. Portál: Praha 2008. Last update: Svoboda Petr, Mgr. (28.04.2021)
|
|
||
Pro kombinované studium: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8061 Last update: Svoboda Petr, Mgr. (28.04.2021)
|