|
|
|
||
In the course, the student completes a complex practice in a lower secondary school (ISCED 2) focused on biology education. The student independently prepares the teaching of complex units of instruction, which he/she consults with the accompanying teacher and then implements independently. He/she reflects on the implemented biology teaching and the feedback obtained and draws conclusions for further development of his/her professional competences as a teacher of biology.
Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|
|
||
Studující:
Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|
|
||
Přímá výuka se skládá z:
Nepřímá výuka se skládá ze:
Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|
|
||
Podmínkou pro absolvování předmětu je splnění podmínek:
Obsah portfolia Do portfolia zařaďte výběr záznamů z náslechů, příprav a reflexí výuky přírodopisu podstatné pro Váš rozvoj profesních kompetencí učitele přírodopisu a další zadané úkoly dle níže uvedeného seznamu. Všechny části zpracujte s využitím nástrojů zadaných vyučujícím předmětu.
Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|
|
||
Čapek, R. (2015). Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnotících metod. Grada. Dytrtová, R. (2009). Učitel-Příprava na profesi. Grada. Hrabal V., Pavelková, I. (2010). Jaký jsem učitel. Portál Kolektiv autorů (2012). Jak být dobrý učitel?: Tipy a náměty pro třídní učitele. Raabe Kolektiv autorů (2012). Problémy se třídou?: Tipy a náměty pro třídní učitele. Raabe Řezníček, J., Rusek, M. (2014). DidaEtika : opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Sieglová, D. (2019). Konec školní nudy: didaktické metody pro 21. století. Grada. Vašutová, J. (2009). Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Učebnice pro výuku přírodopisu na 2. stupni ZŠ Mazáčová, N. (2014) Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Fisher, R., & Balcar, K. (2004). Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Portál Cangelosi, J. S. (2000). Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Portál. Jančaříková, K. a kol. (2022). Didaktické zásady v přírodovědném vzdělávání. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|
|
||
Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|
|
||
|
||
Studující:
Last update: Nejedlý Adam, PhDr. (27.01.2025)
|