|
|
|
||
The aim of the course is to develop the students' skills to implement the teaching of biology at lower secondary school (ISCED 2). In particular, the skills of preparation and practical implementation of biology teaching are developed. In the first phase, the student, under the guidance of an accompanying teacher, is introduced to aspects of the practical implementation of science teaching in lower secondary school (at least 8 teaching hours). Subsequently, he/she independently prepares and implements science lessons (at least 24 lessons). The course includes reflective seminars in which the main focus is on the analysis and suggestions for modifications of the implemented teaching.
Last update: Vojíř Karel, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Výuka spočívá v úvodním semináři (4 VH), jednom průběžném reflektivním semináři (4 VH) a závěrečném semináři s kolokviem (4 VH). Dále v aktivním seznámení se s výukou na ZŠ (minimálně 8 VH), přípravě, realizaci a vlastní reflexi výuky přírodopisu na ZŠ (minimálně 24 VH) s průběžnou reflexí s fakultním učitelem a plněním zadaných úkolů. Semináře budou probíhat i v období vymezeném na řešení praxí. Zasílání videozáznamů bude probíhat přes uložiště (přesný odkaz bude sdělen na úvodním setkání). Ostatní úkoly budou odevzdány do MS Teams, kde také bude probíhat zpětná vazba k zaslaným materiálům. V případě nemožnosti prezenční výuky budou praxe plněny účastí na online výuce. Semináře budou probíhat prostřednictvím videohovoru v časech dle rozvrhu. Last update: Vojíř Karel, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Last update: Vojíř Karel, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Last update: Vojíř Karel, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
1. úvodní seminář (organizace praxe, požadované výstupy, metodika tvorby příprav na výuku) 2. praxe – každý student individuálně (minimálně 8 vyučovacích hodin aktivního seznámení s výukou, minimálně 24 samostatně učených vyučovacích hodin a další činnosti ve škole mimo vyučování) 3. rozbor vlastních vyučovacích hodin s fakultním učitelem 4. hospitace vyučujícím z KBES na 1 vyučovací hodině formou pořízení videozáznamu z hodiny dle pokynů/umožnění on-line hospitace v hodině a následný rozbor 6. zpracování reflexí a úkolů dle zadání – každý student individuálně 5. reflexe v rámci seminářů na fakultě Last update: Vojíř Karel, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aM_MN3dR0EoWLMnx7IHxcGrOK30rf3exNg3Zm9GPAq-M1%40thread.tacv2/conversations?groupId=e196e56a-8af6-426f-a9c1-7381f59bce26&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Last update: Vojíř Karel, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|