|
|
|
||
The course builds on EVI and EVII. It ensures the acquisition of practical environmental competences for pre-school teachers,
while helping to build attitudes towards local and global environmental issues.
Last update: Andreska Jan, Ing., Ph.D. (18.09.2021)
|
|
||
Je nesnadné předjímat vývoj, nicméně: v případě presenční výuky se parametry domluví ve výuce na první hodině, nastane li výuka distanční, po dobu distanční výuky prostudují studenti doporučenou literaturu, do 20.X. vyberou si téma seminární práce s ohledem na doporučenou literaturu. Do 31. X. nahlásí téma práce, práce bude v rozsahu 5400 znaků včetně literatury a pramenů. Práci odevzdají 16. 1. Konzultace probíhají průběžně po mailu, do předmětu prosím psát kód předmětu a název předmětu. Last update: Andreska Jan, Ing., Ph.D. (18.09.2021)
|
|
||
Účast 80%. Učast na závěrečném kolokviu, presentace krátkého referátu na dohodnuté téma. Aktivní účast na výuce. Last update: Andreska Jan, Ing., Ph.D. (18.09.2021)
|
|
||
Seton E.T. : Dva divoši Carter F. : Škola Malého stromu Andreska J. : Zvířata v nejistotě Last update: Andreska Jan, Ing., Ph.D. (07.09.2020)
|
|
||
První blok I. Úvod do předmětu, vztah filosofie a environmentální výchovy. rozdělení témat prací II. Eniromentální uvědomění jako životní postoj III. Environmentální výchova ve studijním plánu MŠ Druhý blok IV. Environmentální výchova při pobytech v přírodě, praktické postupy a zásady. V. Závěrečné kolokvium a presentace prací Last update: Andreska Jan, Ing., Ph.D. (07.09.2020)
|