|
|
|
||
Author´s reflection of experiences from artwork. Form and content as an understood constructive relationship. Transformation of thought into artistic reasoning. Thought concept as a priority of art work. Discourse thinking as an issue for artwork. Ability to find alternative solutions. Variations of the theme and its didactic potential. Study of art-history context. Semantic connotations.
Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (21.11.2019)
|
|
||
semináře: 3 hodiny výtvarná domácí tvorba (práce na autorském deníku): 2 hodiny týdně seminární práce: 10 hodin Last update: Tsikoliya Lenka, MgA. (03.02.2023)
|
|
||
credit - presentation of the outgoing works Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (21.11.2019)
|
|
||
ECO, U. Meze interpretace. Praha: Karolinum 2004
HARRIES K. Smysl moderního umění, Host, Brno 2010 PETŘÍČEK, M. Myšlení obrazem – průvodce současným filosofickým myšlením pro středně nepokročilé, Herrmann & synové 2009. Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (21.11.2019)
|
|
||
Vedení autorského pracovního (procesového) deníku - záznamy denních situací. Seminář je založen na individuálních konzultacích a individuálních projektech. Výstupem bude zpracování uměleckého projektu, který vychází z volné tvorby – vlastních kreseb ve skicáku. Skici mohou být převedené do vybrané techniky dle vlastních preferencí. Last update: Tsikoliya Lenka, MgA. (24.01.2024)
|
|
||
1.-2. Reflexe autorských zkušeností 3.-4. Transformace myšlenky do výtvarného uvažování - od náčrtu k vystavení 5.-6. Myšlenkový koncept a diskurzivní myšlení jako východisko pro uměleckou tvorbu - sdílení sdělení 7.-8. Hledání alternativ - výběr z možností / volba 9-10. Didaktický potenciál autorské tvorby - tvořit a učit 11.-12. Umělecko-historické souvislosti - prostor a čas v umění Last update: Pfeiffer Jan, MgA., Ph.D. (05.01.2021)
|
|
||
● Studující používá vizuální jazyk k vyjádření svých myšlenek. ● Studující charakterizuje výtvarné techniky, které si zvolil. ● Studující vytvoří a prezentuje výtvarný projekt. ● Studující vytvoří a prezentuje portfolio výtvarných prací, ve kterém charakterizuje a reflektuje svoji tvorbu. ● Studující použivá svou výtvarnou tvorbu v rámci didaktického plánování vyučovacích hodin. Last update: Tsikoliya Lenka, MgA. (05.02.2025)
|