|
|
|
||
The course Assistant practice for branch didactics I is a course in which the student deepens his pedagogical-psychological and branch didactic practical experience from the didactics he is studying.
Support (course) in moodle: https://dl1.cuni.cz/user/index.php?id=5791
Last update: Babušová Gabriela, PhDr., Ph.D. (10.10.2023)
|
|
||
Cílem předmětu je prohloubit u studentů pedagogicko-psychologické a oborově didaktické praktické zkušenosti z didaktik. Last update: Krátká Jana, PhDr., Ph.D. (22.09.2021)
|
|
||
Studijní zátěž Počet výukových hodin strávených náslechy ve výuce formou pozorování nebo asistováním provázejícímu učiteli: 12 hodin Počet hodin strávených reflexí s dalšími studenty, vedoucí praxe a plněním reflektivních úkolů v moodle: 12 hodin Počet hodin věnovaných přípravě na asistentskou praxi: 14 hodin Úkoly v moodle, samostudium: 12 hodin Last update: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (01.10.2024)
|
|
||
Studenti absolvují náslechovou praxi na zvolené škole u vybraného učitele a sledují činnost učitele a žáků, aby mohli splnit konkrétní úkol zadaný vedoucím paralelky. Úkoly vkládá student do moodle. Kurz: Asistentská praxe k oborovým didaktikám I. 2022/23 (cuni.cz): https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15204 Zápočet získá po vyhodnocení odevzdaných materiálů vedoucím asistentské praxe. Last update: Marešová Zuzana, Mgr. (12.09.2023)
|
|
||
Povinná literatura: Vzhledem k provázanosti oborově didaktických předmětů s tímto předmětem jsou tituly povinné a doporučené literatury shodné s tituly předmětů Didaktika HV s praxí, Didaktika TV s praxí, Didaktika VV s praxí,
Doporučená literatura: Slavík, J., Stará, J., Uličná, K. & Najvar, P. et al. (2017) Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita. 499 s. ISBN 978-80-210-8768-2. Last update: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (19.09.2021)
|
|
||
Praxe Reflexe Příprava na asistentskou praxi Úkoly v moodle Last update: Krátká Jana, PhDr., Ph.D. (22.09.2021)
|
|
||
The meaning of this course is that a student has skills not only in specific field didactics, but that he is also able to integrate them across school teaching. In practice, students perform various activities, observation, being an assistant of the teacher, validation and practical practices in teaching practice. In this course the students fulfilling their tasks, entered in the courses according to subject didactics, which are co-requisites of Assistant Practice I (Didactics of Music Education with Practice, Didactics of TV with Practice) I). The student chooses the Elementary school and particular teacher on his own. All student activity is self-reflected and at the end of the day reflected by teacher. During the course of the practice organization, the student keeps records of the reflective diary. Last update: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (16.04.2019)
|