|
|
|
||
Study of the selected repertoire, the choice is given by the degree of student's instrumental abilities. Preparation of recital composition from the Romantic period. Dominant seventh chord, creation of simple overtures.
Last update: Selčanová Zuzana, Mgr., Ph.D. (05.10.2019)
|
|
||
Výuka navazuje na předchozí semestr a dále rozvíjí nástrojové dovednosti studenta na úrovni, která umožňuje kvalitní využití klavíru při výuce hudební výchovy na 1. stupni ZŠ. Last update: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (21.04.2019)
|
|
||
Přímá výuka - 6 hodin, samostatná práce studenta - 21 h, příprava a zápočet - 3 h. Last update: Selčanová Zuzana, Mgr., Ph.D. (27.01.2023)
|
|
||
Last update: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (21.04.2019)
|
|
||
Hra vybraného repertoráru, s důrazem na skladby z období romantismu, přehrávka na konci semestru, student předvede nastudovaný repertoár a hru minimálně 5 písní (lidových či umělých) s použitím kadencí a stylizací, která odpovídá vybraným písním.
Last update: Selčanová Zuzana, Mgr., Ph.D. (05.10.2019)
|
|
||
přímá výuka 6 h, samostatná práce 21 h, příprava na zápočet 3 h Nastudování přednesové skladby z období romantismu, průběžné osvojování jednoduchého instruktivního nástrojového repertoáru, využitelného v hudebně výchovné praxi. Oblast improvizace se prohlubuje o využívání dominantního septakordu pozvolna i vedlejších kvintakordů a tvorbu jednoduchých předeher. Lekce 1 - posouzení pokroku v technických, hudebních, interpretačních, uměleckých a improvizačních dovednostech a znalostech, eventuální úprava individuálního studijního plánu. Lekce 2 – 10 - studium technických cvičení, etud, přednesových skladeb (v tomto semestru povinně skladba období romantismu) a improvizačních dovedností (základní kadence s použitím D7, seznamování s použitím vedlejších kvintakordů, transpozice a stylizace, jednoduché předehry). Meritem výuky je opět studium písní s improvizovaným doprovodem a vytváření jejich portfolia pro praxi. Práce v návaznosti na průběžnou, pravidelnou přípravu studenta v souladu s jeho možnostmi a zkušenostmi. Lekce 11 -zhodnocení plnění individuálního studijního plánu a pokroku v jednotlivých oblastech hudebního nástrojového projevu, Finální stanovení podmínek k zápočtu. Lekce 12 - interní zápočtová přehrávka. Last update: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (24.08.2019)
|
|
||
Student:
Last update: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (21.09.2024)
|