|
|
|
||
The course focuses on the interpretation and deepening of students' knowledge after secondary chool with a focus on specific language skills: listening and conversation (expressing attitudes, opinions, disagreements, etc.), grammatical structures and expanding active vocabulary with a focus on the school environment. Students are introduced to the practical use of didactic and methodological techniques, methods of testing, etc.). Different ways of practical use of audio and video materials in teaching.
Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Ke konci semestru bude student schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly školských systémů anglicky mluvících zemí. Student aplikuje znalosti slovní zásoby typické pro školské prostředí při popisu činností, které musí učitel vykonávat. Student vytvoří prezentaci, kde shrne nabyté znalosti o speciálních poruchách a následně o nich diskutuje se studenty a učitelem. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (08.09.2024)
|
|
||
-credit test covering grammar and vocabulary from the course, passing point 70% (1 extra resit) -giving a presentation on a chosen topic Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
McCarthy, Michael, O´Dell, Felicity. English Phrasal Verbs in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. ISBN 978-0521527279 Murphy, Raymond. English Grammar in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 978-1107539334 Redman, Stuart. English Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. ISBN 978-3125332331 Turnbull, Joanna, Bradbery, Jennifer, Deuter, Margaret. Oxford Advanced Learner's Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0194799485 Aktuální doplňkové materiály Moodle Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Tématické okruhu kurzu: 1. Úvod do rozličných školních systémů v anglicky mluvících zemích, základní terminologie týkající se školství. 2. Jazyk ve třídě, pokyny a instrukce, zadávání testů, základní terminologie týkající se známkování a testování. 3. Dilemata a řešení problémů - modální slovesa a jejich využití při řešení problémů ve třídě. 4. Tvorba prezentací a prezentační dovednosti: slovní zásoba a gramatika nutná ke správné prezentaci. 5. Dodatečná gramatika a slovní zásoba týkající se školního prostředí - prostupuje všemi předcházejícími moduly. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8477 (volný přístup) MS Teams - vždy nově utvořený pro aktuální semestr. Zde se ukládají prezentace a jakékoliv dodatečné materiály. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
1. Student popíše a vyjmenuje hlavní rozdíly mezi školskými systémy anglicky mluvících zemí. Zváží výhody a nevýhody našeho a zahraničního systému. 2. Student identifikuje a vysvětlí základní pojmy týkající se slovní zásoby vztahující se k známkování a testování. Student porovná zahraniční terminologii s tou českou. 3. Student popíše základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije. 4. Student vyjmenuje základní náležitosti prezentace a následně ji navrhne a v průběhu semestru odprezentuje. 5. Student aplikuje získanou znalost slovní zásoby týkající se školství v průběhu celého semestru. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (08.09.2024)
|