|
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (07.02.2024)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
Course Objectives: The learner will describe current changes in legislative regulations.
Using knowledge of educational processes in the school, evaluate issues in the framework and school curriculum. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
Helus, Z. (2009). Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál. Kasíková, H. (2016). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál. Opravilová, E. (2016). Předškolní pedagogika. Praha: Grada. Průcha, J. (2012). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha: Portál. Průcha, J. (1999). Vzdělávání a školství ve světě. Praha: Portál. Rýdl, K. (2003). Inovace školských systémů. Praha: ISV. Silberman, M., Lawsonová, K. (1997). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
Content definition:
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (07.02.2024)
Credit requirements: The student, using the knowledge from the seminars, analyses according to the structure of the assignment in Moodle the Current National Strategy of Education in the Czech Republic until 2030 and prepares a written document for the credit colloquium. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (07.02.2024)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=6667 |