|
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
BENDL, S. (2001). Školní kázeň: metody a strategie. Praha: ISV. KYRIACOU, CH. (2012). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. PAŘÍZEK, V. (1996). Základy obecné pedagogiky. Praha: PedF UK.PETTY, G. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál. VALIŠOVÁ, A. (2008). Jak získat, udržet a neztrácet autoritu. Praha: GRADA.VALIŠOVÁ, A. a kol. (1998). Autorita jako pedagogický problém. Praha: Karolinum. VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita ve výchově: vzestup, pád nebo pomalý návrat. Praha: Karolinum, 1999. ISBN80-7184-857-3. VALIŠOVÁ, A.; BRATSKÁ, M.; SLIWERSKI, B. a kol. (2005). Relativizace autority a její dopady na současnoumládež. Praha: ISV. VALIŠOVÁ, Alena (ed.). (2012). Autorita v edukační a sociální práci. Pardubice: Univerzita Pardubice. |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8944 Heslo pro hosty: akredkpg19 |