Inkluzivní, integrativní, speciální pedagogika; podpora vzdělávání žáků se zrakovým, sluchovým, tělesným, mentálním postižením; specifika žáků s poruchou chování, narušená komunikační schopnost, specifické poruchy učení, nadprůměrně nadaní, žáci s poruchou autistického spektra, individuální vzdělávání plán, speciálně pedagogické centrum, asistent pedagoga.
Last update: HUBALOVA/PEDF.CUNI.CZ (30.09.2014)
Course completion requirements - Czech
Účast + zpracovat seminární práci dle materiálů UP Oloumouc: Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR: Metodika práce asistenta pedagoga + Katalogy podpůrných opatření. Jsou možné max. dva pokusy o zápočet.
Last update: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (18.10.2017)
Literature - Czech
Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vyd. 1. Editor Viktor Lechta. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7.
NĚMEC, Zbyněk, Klára ŠIMÁČKOVÁ-LAURENČÍKOVÁ a Vanda HÁJKOVÁ. Asistent pedagoga v inkluzivní škole: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vyd. 1. Editor Viktor Lechta. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014, 80 s. ISBN 978-80-7290-712-0.
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Klára ŠIMÁČKOVÁ-LAURENČÍKOVÁ a Vanda HÁJKOVÁ. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. 1. vyd. Editor Viktor Lechta. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 80 s. ISBN 978-802-1065-277.